☼ Dzień 1 - Photo challenge.

No to zaczynamy!
Tym postem rozpoczynam serię trzydziestu dni (o których wspomniałam tutaj), w ciągu których będę publikować zdjęcia z kolejnych punktów Photo challenge.
Zastanawiałam się czy ma to sens przy moim obecnym rytmie pracy i innych zajęć, ale skoro jest jeszcze instagram to zawsze tam "na szybko" mogę coś wrzucić :)


Dziś w wersji "cukierkowej" :D
Ulubione spodnie z Benettonu połączyłam z przeuroczą bluzeczką w różnokolorowe kwiaty. Jestem maniaczką printu kwiatowego dlatego 3/4 mojej garderoby składa się właśnie z niego.  

Żałuję tylko, że zdecydowałam się na spodnie. Uczcie się na moich błędach - założenie jakichkolwiek w taki upał to zło!


Mam nadzieję, że Wy lepiej znosicie te upały...?

10 komentarzy:

  1. Śliczna stylizacja, ładnie wyglądasz (
    ja nie najlepiej znoszę upały od kilku lat mam problemy z zdrowiem i muszę uważać aby nie zasłabnąc.

    OdpowiedzUsuń
  2. wiem coś na ten temat...

    OdpowiedzUsuń
  3. świetna stylizacja :)
    fajnie że będziesz robiła takie wpisy
    ps. mogłabyś poklikać na moim blogu w linki sheinside? :)

    http://photo-andyou.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Super stylizacja ; D


    http://bajeerancko.blogspot.com/ Podoba się ? Obserwuj ; )

    OdpowiedzUsuń
  5. cudownie :) idealna stylizacja na lato :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna stylizacja na lato! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Lepiej na pewno nie znoszę.. ;) Ja takie wyzwania zazwyczaj po 3 dniach kończyłam haha, powodzenia! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja lubię, gdy jest ciepło, ale powoli mam już dość tych upałów ;/
    Cudna stylizacja! Urocza jest ta bluzka :)
    Pozdrawiam ~ Mój blog - kliik! ♥

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetna bluzka ! ;)))

    http://fashion-styleeee.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :)
Jeśli podoba Ci się to co robię, o czym piszę i chciałabyś gościć częściej, a przede wszystkim być na bieżąco na mojej stronie - zaobserwuj.
Jeśli i mnie Twój blog w jakiś sposób zainspiruje i zaciekawi możesz liczyć na rewanż. :)

Dziękuję Ci :)

Copyright © 2016 Kinga Pawlikowska , Blogger