❀ Urodziny na bordowo!

Cześć!

Dzisiaj będzie stylizacja, którą wymyśliłam sobie na moje dwudzieste drugie urodzinki (ach! jak ten czas leci). Zdjęcia miały być już wczoraj, ale miałam tak zabiegany dzień, że się nie wyrobiłam w czasie jak zwykle. Zestaw niby prosty, ale prezentuje się całkiem nieźle. W sumie zaczęłam się też dobrze czuć w spódniczkach dlatego jestem skłonna zaopatrzyć się w wiele na sezon wiosna/lato :P






Spódniczka ta sama co kilka postów wstecz, ale tak ją lubię i jest tak uniwersalna, że póki co nie ma co szukać innych. Podoba mi się to, że jest dość długa dlatego mogę ją nosić i nisko, i wysoko w zależności od tego jaką rzecz mam ochotę do niej dobrać.

Sweterek ma tyle lat co ja, a nigdy chyba nie miałam okazji Wam go pokazać, bo wcześniej szczerze mówiąc nic nadzwyczajnego w nim nie widziałam. Chodzi o to, że wg mnie nie pasował do niczego (albo sobie to wmawiałam). I tak, że przeleżał tyle lat i nie został zutylizowany :D
Polubiłam się z kolorem bordowym, a połączenie go z czernią nie jest niczym odkrywczym, ale świetnym sposobem na sklecenie fajnego setu. Do tego brązowe dodatki i jesteśmy w przysłowiowym "domu", czyli nic dodać, nic ująć. Jako biżuterię wybrałam śliczny, mieniący się kolorem fioletowym naszyjnik z tej oto strony: GaleriaSin. Baaardzo mi się spodobał ze względu na to jak fajnie jest wykonany, i ze względu na jakość -  w końcu to półszlachetny minerał.




Pierwszy raz na zdjęcia wybrałam się z moim nowym przyjacielem - statywem! O jak się cieszę, że w końcu mogę sama zadecydować kiedy mogę wyjść na "sesję". Ciągle a to ktoś nie miał czasu, a to była za ciemno.... Mój Rafał pewnie odetchnie z ulgą, prawda? :D 
Ale wiecie jaka to wygoda? Kurczę, nie ma słów żeby opisać jak bardzo jestem usatysfakcjonowana!
Zapraszam Was na stronę sklepu GaleriaSin po więcej biżuterii oraz na moje inne portale społecznościowe gdzie się udzielam: Insta, Fanpage, YT

Buziaki! :*

11 komentarzy:

  1. Oj tak, statyw ułatwia życie. Spódniczka jest boska!

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny uśmiech :) Można pozazdrościć urody..

    OdpowiedzUsuń
  3. Jaki piękny uśmiech, zarażasz pozytywną energią! :*
    dusiiiak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Jesteś tak pozytywną i piękną osobą!!:-)

    OdpowiedzUsuń
  5. sto lat sto lat niech żyje żyje nam :):)!! wszystkiego najlepszego z okazji urodzin 22? :) jak dobrze zapamiętałam.

    stylizacja sliczna :) a statyw masz racje dobra sprawa :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. haha, dziękuję !! :)
      no statyw to w pewnym sensie "wybawienie" :D

      Usuń
  6. Piękne zestawienie - śliczny uśmiech :)) Gustownie połączone kolory

    Zapraszam do mnie:
    eladonna.pl

    OdpowiedzUsuń
  7. piękny uśmiech :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetnie wyglądasz! Bardzo podoba mi się to połączenie kolorów. Od razu skojarzyła mi się spódnicą z ta którą widziałam ostatnio tutaj http://kimkim.pl/article/1325/Zobacz+nowa+kolekcje+Iva+Hoppe%21+Podpowiadamy+gdzie+ja+kupic. Ma piękny miedziany kolor. Zastanawiam się jaka bluzka pasowała by do takiego? Pozdrawiam Cię ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja założyłabym beżowy top, albo czerń, ale bardziej kolory by się "zlały" ze sobą :)

      Usuń

Dziękuję za każdy komentarz :)
Jeśli podoba Ci się to co robię, o czym piszę i chciałabyś gościć częściej, a przede wszystkim być na bieżąco na mojej stronie - zaobserwuj.
Jeśli i mnie Twój blog w jakiś sposób zainspiruje i zaciekawi możesz liczyć na rewanż. :)

Dziękuję Ci :)

Copyright © 2016 Kinga Pawlikowska , Blogger