☼ Przerabiamy t-shirt (GEEK)

Dziś korzystam z chwili wolnego. Pomyślałam, że fajnie byłoby pokazać Wam coś DIY z racji tego iż całkiem niedawno pisałam Wam o farbkach akrylowych, na które czekałam ponad tydzień.
W roli głównej wystąpi zwykły męski, biały podkoszulek, który zalegał w szafie u mojego chłopaka :)

Skąd pomysł użycia męskiego t-shirtu? 
Ostatnio siedząc w sieci i przeglądając grafikę Google natknęłam się na ostatni "musthave" wśród wielu dziewczyn - także blogerek (jak nie ZWŁASZCZA). Mówię o koszulkach, bluzkach, bluzach z jednym z kultowych nadruków.
GEEK - bo o to słowo właściwie chodzi zrobiło niezłą furorę w środowisku strikte internetowym. Wśród bestsellerów znajdują się koszulki z takimi nadrukami jak CHANNEL czy KEEP CALM. Większość z nich występuje na fasonach luźnych, niekoniecznie dopasowanych do sylwetki. Mnie również bardziej pasuje ten krój w tym przypadku :)

SPOSÓB WYKONANIA
(przygotowałam: kartkę ze słowem, które chciałam umieścić na podkoszulku, nożyczki, taśmę klejącą, farbę akrylową <czarną>, pędzelki)
  1. Pierwszy krok zależy w całości od Waszych preferencji. W moim przypadku dekolt był za płytki dlatego postanowiłam go wyciąć i zszyć około centymetr od brzegu dwujgłówką.



  2. Koszulkę ułożyłam na stole, w środek podłożyłam deseczkę z przyklejoną kartką ze słowem GEEK


  3. Następnie przekalkowałam napis za pomocą ołowka.
    No, a później pozostało ostrożnie wypełniać kontury kolorem :)


    Ta dam! :D
No dobra. Ale gdzie efekt końcowy? o.O
Jeśli jesteście ciekawe zapraszam niebawem. Pokażę Wam całą stylizację :)

Miłego dnia! :*

7 komentarzy:

  1. Już nie mogę się doczekać, żeby zobaczyć ciebie w tej stylizacji:)


    http://im-mer.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Pomysł jest świetny! Czekam na efekt końcowy ze stylizacją :)
    W wolnej chwili zapraszam do mnie ~ Mój blog - kliik! ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Anonimowy29.7.14

    Serio fajny pomysł
    zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  4. Wydaje się proste, efekt świetny !

    http://nutellaax.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja na prawdę Cię podziwiam za takie rzeczy!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :)
Jeśli podoba Ci się to co robię, o czym piszę i chciałabyś gościć częściej, a przede wszystkim być na bieżąco na mojej stronie - zaobserwuj.
Jeśli i mnie Twój blog w jakiś sposób zainspiruje i zaciekawi możesz liczyć na rewanż. :)

Dziękuję Ci :)

Copyright © 2016 Kinga Pawlikowska , Blogger