☼ Blue dress.

Hej!

Dziś jak widzicie stylizacja w prześlicznej sukience, w cudownym kolorze. Sam fason jest genialny, ale chyba najbardziej urzekło mnie zakończenie na dole. Sami zobaczycie zaraz na zdjęciach. Nie przesadzałam z dodatkami i butami, bo sukienka sama się "broni". Jedyne co dobrałam to kolczyki w formie małych, białych perełek oraz bransoletka, którą już tutaj widzieliście. Całość postanowiłam zachować w sportowym charakterze zestawiając dosyć smartową sukienkę z szarymi slip on'ami :)

Jeśli chodzi o to co u mnie i czemu mnie tak mało w czerwcu? 
Głównym powodem była sesja, która dobiegła już u mnie niemalże do końca (jedynie pozostał mi jeden egzamin 8 lipca). Całość ocen, pozwolę sobie wtrącić, prezentuje się znakomicie :D
Kolejną kwestią, którą chcę poruszyć to samodzielna domena, o której już wspominałam z miesiąc temu, ale nie miałam czasu na to przez egzaminy i mam nadzieję, że po 8 lipca zacznę coś już kombinować w tym kierunku, bo sama już się nie mogę doczekać.
I jeszcze coś na koniec. Chcę nagrać ulubieńców czerwca na kanał YT, dlatego wypatrujcie inf. na moim fan pag'u :)

A stylizacja jak Wam się podoba? :)
Dajce znać w komentarzach!






























Fot. Rafał Niemirski

sukienka: Mohito | buty: Vices | bransoletka: Hell Mouse Handmade | kolczyki: nn

16 komentarzy:

  1. sukienka jest przepiękna, idealnie do Ciebie pasuje!:)
    pozdrawiam:)
    http://irreplaceable-fashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Sukienka super, strasznie mi się podoba!

    OdpowiedzUsuń
  3. Racja, sukienka jest cudowna! Buty idealnie do niej pasują ;)
    Czekam na zmianę domeny ^^

    Pozdrawiam ♥
    www.mypastel-garden.pl [KLIK]

    OdpowiedzUsuń
  4. mam podobne buty, a sukienka idealnie pasowałaby do mojej torebki :)

    jeśli masz chwilkę to wpadnij → by-klaudiaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo podoba mi się krój i kolorek sukienki :) ❤

    OdpowiedzUsuń
  6. śliczna sukienka bardzo podoba mi się ten kolor:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale jesteś śliczna:))

    OdpowiedzUsuń
  8. Anonimowy7.7.15

    błękitny kolor jak najbardziej
    Zapraszam na mojego bloga http://beautylook5.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękna sukienka - świetnie dobrałaś do niej buty.

    OdpowiedzUsuń
  10. Ładnie i lekko ;) świetne połączenie butów, sukienki i bransoletki

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękna niebieska sukienka:)

    OdpowiedzUsuń
  12. śliczne Ci w błękicie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczne zdjęcia :) Masz bardzo ładny usmiech :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Anonimowy12.7.15

    masz przepiękny uśmiech!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :)
Jeśli podoba Ci się to co robię, o czym piszę i chciałabyś gościć częściej, a przede wszystkim być na bieżąco na mojej stronie - zaobserwuj.
Jeśli i mnie Twój blog w jakiś sposób zainspiruje i zaciekawi możesz liczyć na rewanż. :)

Dziękuję Ci :)

Copyright © 2016 Kinga Pawlikowska , Blogger