☼ Limonkowy look.

Witajcie!

Jestem w końcu po parudniowej przerwie. Tak jak wspominałam wcześniej aktualnie mam sesję dlatego szczególną uwagę przykuwam do nauki. Przez ostatnie 3 dni mam naukę w nosie, bo miałam przesyt wiadomości w mózgu. A, że uwielbiam wyszukiwać coraz to nowe stylizacje powzięłam plan stworzenia kolejnej aby coś niekiedy na tym blogu się pojawiało... Nie lubię robić przerw, ale takie jak ta są niestety nieuniknione :(
Dalej jeśli chodzi o przerwy to nagrywanie filmów. Powód ten sam to powyżej, czyli brak czasu. Ale spokojnie, uspokajam zniecierpliwionych. Jeszcze tylko 2 egzaminy (mam nadzieję) i powracam z nową energią! Możecie jak najbardziej trzymać za mnie kciuki i życzyć samych piątek :))))

Przechodzimy do stylizacji. Zestaw nie za bardzo letni, ale czego się nie zrobi do zdjęć na bloga. Prześliczna bluzeczka o ciekawym kroju, ponieważ po bokach jest dłuższa co nadaje jej ciekawego wyglądu. Spodnie, zwyklaki - moje ulubione. Buty ostatnimi czasy najlepsze, które miałam, uniwersalne slip on'y. 
Wg mnie wszystko fajnie ze sobą wygląda. A jakie jest Wasze zdanie? :)











Fot. Rafał Niemirski

bluzka: Mohito | spodnie: Berskha | buty: Vices

25 komentarzy:

  1. Uwielbiam ten kolor, a Tobie bardzo pasuje. Super look :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie wyglądasz i masz śliczny uśmiech :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ładny zestaw ! podoba mi się takie połączenie kolorystyczne :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. świetny zestaw ;-) cudne kolorki! :))

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam Twojego bloga, jego wygląd, zdjęcia... cudo! :)
    Bluzka śliczna jak cała stylizacja ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wow... dziękuję za przemiłe słowa! :*
      takie najbardziej motywują :)

      Usuń
    2. Sama prawda! Wcześniej chyba nie komentowałam żadnego u Ciebie postu, ale teraz to po prostu wytrzymać już nie mogłam! :*
      Świetny blog :) ♥

      Usuń
    3. dzięki..! :)

      Usuń
  6. podobają mi się takie zwyklaki ;)

    http://przyszlosczapisanawterazniejszosci.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale Ci pięknie w takim kolorze:-) jaki filtr nakładasz na zdjęcia? Są śliczne :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczny, wiosenny i świeży look :))

    OdpowiedzUsuń
  9. Anonimowy13.6.15

    Piękna bluzka i w dodatku letnim kolorze limonki :) pozdrawiam
    Zapraszam na mojego bloga (dopiero zaczynam)
    http://enjoyeverymoment5.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetna koszula i piękna dziewczyna!

    OdpowiedzUsuń
  11. Dasz radę na egzaminach! Cudowna stylizacja ;)

    Pozdrawiam ♥
    mypastel-garden.pl [klik]

    OdpowiedzUsuń
  12. Anonimowy14.6.15

    bluzeczka rozświetla Ci buzię, bardzo dobrze dobrana :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Anonimowy15.6.15

    super zdjęcia :)

    Mój ostatni wpis: Do czego wykorzystać produkty firmy CEAG?

    OdpowiedzUsuń
  14. Podoba mi się - na większości blogach modowych te stylizacje są przesadzone. A tu właśnie jest super - wyrazisty akcent ciekawej bluzki przy klasycznych spodniach. Ideał <3

    OdpowiedzUsuń
  15. Życzę powodzenia na sesji i samych 5! :)
    Bardzo fajna koszulka <3

    kochambanany.blogspot.com
    ZAPRASZAM NA MOJEGO BLOGA :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Anonimowy23.6.15

    Pięknie ci w takim kolorze, bluzka super! Niestety nie mogę znaleźć przycisku do zaobserwowania... Tylko mi się nie wyświetla czy po prostu go nie ma? :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Swietne zdjęcia
    kasiaboryszkowska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. mega ciekawy post!:)
    zapraszam do mnie: http://blousforyou.blogspot.com/
    Masz śliczny uśmiech

    OdpowiedzUsuń
  19. Hi dear! Nice outfit. Love color of your shirt. Kisses from Italy,
    Eni

    Eniwhere Fashion
    Eniwhere Fashion Facebook

    OdpowiedzUsuń
  20. Piękny blog i świetne stylizacje :) wzajemna obserwacja? ja już obserwuje, zapraszam do mnie http://angelicious-stuff.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetne połączenie, stylizacja prosta, ale praktyczna i letnia ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetny look ;) Limonka i czarny pasują do siebie idealnie, też często tak dobieram kolorki ;) Bluzeczka super ;)
    Pozdrawiam
    Zapraszam do mnie http://snowarskakarolina.blogspot.com/
    PS: Obserwuję, liczę na rewanż.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :)
Jeśli podoba Ci się to co robię, o czym piszę i chciałabyś gościć częściej, a przede wszystkim być na bieżąco na mojej stronie - zaobserwuj.
Jeśli i mnie Twój blog w jakiś sposób zainspiruje i zaciekawi możesz liczyć na rewanż. :)

Dziękuję Ci :)

Copyright © 2016 Kinga Pawlikowska , Blogger