❀ Szaro - różowy zestaw.

Hej! :)

Aktywnie rozpoczyna się dla nas studentów kolejny miesiąc.Ciągle chwytam za następne notatki na kolejne zaliczenia. Niestety teraz zbliża się najgorszy, bo sesyjny okres. Mam nadzieję, że z powodzeniem przez niego przebrnę, bo mam bardzo ambitne plany, które udadzą się tylko w wtedy gdy egzaminy będą zdane w pierwszym terminie :))

Na dzisiaj (a w sumie na wczoraj, bo tak obiecałam, ale mi coś nie wyszło) przygotowałam zdjęcia z jasnymi elementami. W głównej mierze pojawił się blady róż, który nigdy nie wyjdzie u mnie z łask. Jasny płaszczyk, który mam zamiar nosić jako żakiet, bo troszkę z niego wyrosłam - kupiłam go ok. 5/6 lat temu, ale szkoda mi się go pozbyć :D
Top jasny w szarym odcieniu, no i spodnie, które też już swoje mają, ale świetnie się noszą i konserwują co najważniejsze. Buty kupione niedawno świetnie się nadały, są mega wygodne i w  kolorze ostatnio moim ulubionym :)

Korzystam z pogody póki świeci piękne słoneczko dlatego wybieram jasne "zestawy" :)))



















Życzę wszystkim udanej drugiej części tygodnia!

Ściskam!

18 komentarzy:

  1. Chociaż nie lubię takiego różu ale twoja styizacja prezentuje się całkiem fajnie
    Pozdrawiam,Madda
    Blog Maddy -> klik

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo dziewczęca kobieca, takie pastelowe kolory naprawdę fajnie tu wyglądają! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kocham pudrowy róż! Stylizacja prezentuje się bardzo ładnie. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo ładnie ;-) świetne kolory!

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładna stylizacja :))

    OdpowiedzUsuń
  6. pasują Ci takie kolory! :) + jesteś bardzo ładna :)
    powodzenia na egzaminach! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. kolorki świetnie do siebie pasują :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Anonimowy5.6.15

    Stylizacja bardzo fajna, pasuje do Ciebie :)
    A tak poza tym jak przygotowania do wielkiego starcia czyli sesji?
    Kiedyś ktoś pytał o sposoby w jakie się uczysz? Dobrze kojarzę, że miał się pojawić jakiś wpis czy odpowiedź w tej sprawie? Świetnie by było gdybyś dała znać jak Ci idzie i może jakieś fajne sposoby podrzuciła :)
    Powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście, ale w tym momencie raczej mija się to z celem, poniewaz sesja trwa, a po drugie brak czasu ze względu wlasnie na moje egzaminy. Nagram filmik na nowy rok szkolny, mam pare fajnych tematów do poruszenia ;)

      Usuń
    2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
  9. do twarzy Ci w takich jasnych barwach :) świetny zestaw:)
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
  10. Anonimowy23.6.15

    Śliczna kurtka, mam bardzo podobną! Powiedz mi długo zapuszczałas włosy, dbasz o nie szczególnie? Bo są przepiękne!

    Zapraszam do siebie na wyłącznie second handowe stylizacje i różnie porady dotyczące kupowania w lumpeksach: znalezionenamiare.wordpress.com :)

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wszystko o moich włosach znajdziesz w tym filmiku, zapraszam! :)
      https://www.youtube.com/watch?v=wEwj1F8ygAc

      Usuń
  11. super kolory wybrałaś :)
    eunikovakinga.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Uwielbiam takie zestawienie kolorystyczne :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :)
Jeśli podoba Ci się to co robię, o czym piszę i chciałabyś gościć częściej, a przede wszystkim być na bieżąco na mojej stronie - zaobserwuj.
Jeśli i mnie Twój blog w jakiś sposób zainspiruje i zaciekawi możesz liczyć na rewanż. :)

Dziękuję Ci :)

Copyright © 2016 Kinga Pawlikowska , Blogger