☼ Liebster Blog Award.



Witajcie!

Pomyślałam, że skoro już mam dłuższą chwilkę wolnego i  nie mam nic do roboty wstawię post na temat nominacji, którą mam zaszczyt Wam przedstawić.

Nominowała mnie Wiktoria z bloga: >klik< 

O co chodzi?
Mianowicie jest to nominacja otrzymana "od blogera dla blogera". Jest stworzona głównie dla tych, którzy mają jeszcze małą liczbę wyświetleń i obserwacji na swoim blogu :)

Tak w PS. Długo się zastanawiałam czy to w ogóle wstawiać, bo nie wiem czy nie jestem za "stara" na takie zabawy, ale co tam! :D
Przy okazji lepiej będziecie mogli mnie poznać :)

Zapraszam!

Pytania, które otrzymałam od Wiktorii wraz z moimi odpowiedziami:


1. Dlaczego założyłaś bloga?
             -  Myślę, że chęć wyrażenia siebie i swoich emocji przyczynila się do tego kroku. Tutaj czuję, że mogę napisać dosłownie wszystko na co mam ochotę. 

2. Czym się interesujesz?

- No cóż. Trudno jest mi się określić w tym temacie, bo dziwnym stwierdzeniem będzie fakt, że interesuję się chyba wszystkim co związane z modą, muzyką, sztuką ( mam tu na myśli m.in. malowanie, rysowanie, decoupaqe, haftowanie, czyli takie trochę DIY ;) ). Bardzo lubię fotografować lecz mój obecny sprzęt do robienia zdjęć nie nadaje się do porywania na jakieś bardziej zaawansowane działania.

3. Gdybyś miala wskazać na swój ulubiony blog, to na kogo byś wskazała?

- Hmm... Lubię czytać wiele blogów, ale gdyby kazano wskazać mi jeden to chyba wybrałabym blog http://inkasomelikeyou.blogspot.com . 

4. Spotkałaś kiedyś jakąś sławną osobę? Jaką?

- Gdy jeszcze pracowałam w sklepie odzieżowym w Galerii Łódzkiej widziałam parę znanych ludzi. Przewinęła się m.in. Joanna Osyda ("Majka") czy Piotr Rogucki (COMA).

5. W jakiej miejscowości mieszkasz?
- Miejscowości nie podam, ale jeśli chodzi o województwo - łódzkie.

6. Chciałabyś podjąć współpracę z którąś z firm? Jaką?

- Myślę, że jest za wcześnie aby o tym myśleć. 

7. Należysz do jakiegoś fandomu? Którego?

- Nie należę do żadnego.

8. Spotkałaś się z 'hejtami' na swoim blogu?

- Póki co jeszcze nie ;)

9. Odkryłaś już swój talent? Jaki? Masz zamiar go rozwijać?

- Myślę, że śpiewanie i czynności 'strikte' manualne takie jak malowanie, haftowanie wychodzą mi dobrze :D
a czy mam zamiar go rozwijać? Na co dzień to robię więc myślę, że w jakiś sposób to robię.

10. Chciałabyś wystąpić w filmie? Jakim?

- Jak byłam mała chciałam zagrać w High School Musical :D
Nie mam jednego wymarzonego filmu, w którym chciałabym zagrać. Ale na pewno nie byłby to horror.

11. Zmieniłabyś coś w swoim wyglądzie? Co?

- Zdecydowanie nic. Czasem mam jakieś chwile zakompleksienia, ale mijają całe szczęście. 


     

Takie są moje odpowiedzi.

Nie typuję kolejnych osób, ponieważ te, które kojarzę w blogosferze już miały przyjemność odpowiadać na takie bądź podobne pytania .

Dziękuję Wiktorii za nominację :)

Trzymajcie się :*




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz :)
Jeśli podoba Ci się to co robię, o czym piszę i chciałabyś gościć częściej, a przede wszystkim być na bieżąco na mojej stronie - zaobserwuj.
Jeśli i mnie Twój blog w jakiś sposób zainspiruje i zaciekawi możesz liczyć na rewanż. :)

Dziękuję Ci :)

Copyright © 2016 Kinga Pawlikowska , Blogger