☼ I don't wanna rainy day.

Dzisiejszy dzień należy do tych, w których totalnie nic się nie chce. Siedzisz, patrzysz przez okno na pogodę i dochodzisz do wniosku, że jest za zimno aby cokolwiek zrobić na zewnątrz. Jest to dołujący fakt, ponieważ śmiem wysnuć kilka wniosków, które tę tezę poprą.
Po pierwsze - w moim miejscu zamieszkania odbywa się odpust (teoretycznie), ponieważ w praktyce wygląda to troszkę smutniej. Handlarze, którzy przyjechali (niektórzy) nawet nie rozłożyli swoich straganów. A dlaczego? A dlatego właśnie, że leje jak z cebra i jest może z 5 stopni.
Po drugie - sam mój humor doszedł do wniosku, że dziś trochę sobie pofolguje i będzie psuć nerwy innym.
A po trzecie siedzę w domu, nie mam nic do roboty, więc postanowiłam poczytać, zrobić sobie kawkę i pojeść moje ulubione krakersiki :)

Mam jedynie nadzieję, że jutro będzie ładniej, ponieważ mam w zanadrzu strój dnia z nową spódnicą! :)

Ściskam Was! ;*

A poniżej kilka fotek!







Jak radzicie sobie w takie dni jak ten? :)

8 komentarzy:

  1. śliczne zdjecia
    zapraszam do siebie http://believe-in-yyourself.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Anonimowy3.5.14

    Fajny post taki przytulny :)
    Bardzo fajna fotka : Kawa Kawunia Kawusia! :D
    Ogólnie lubię tu zaglądać fajnie piszesz obserwuję twojego bloga
    zapraszam do mnie na nowy wpis
    pozdrawiam Nicole
    http://nicole-500.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki Kochana! :)
      cieszę się, że jest ktoś komu taka paplanina się podoba :D
      pozdrawiam Cie gorąco ;*

      Usuń
  3. Czasem muszą być i takie dni, ale ważne, że jest co robić. Zresztą jak jest deszczowo, zimowo, zimno itd, to bardziej doceniamy domowe ciepło. :D

    Pozdrawiam oraz zapraszam do mnie na:
    http://biegacz-stepowy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam tak samo dzisiaj :(
    W takie dni najczęściej słucham muzyki, ćwiczę i szperam po internecie ;)
    Ps. Fajny blog - obserwuje ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :)
Jeśli podoba Ci się to co robię, o czym piszę i chciałabyś gościć częściej, a przede wszystkim być na bieżąco na mojej stronie - zaobserwuj.
Jeśli i mnie Twój blog w jakiś sposób zainspiruje i zaciekawi możesz liczyć na rewanż. :)

Dziękuję Ci :)

Copyright © 2016 Kinga Pawlikowska , Blogger