❀ Aztec skirt!

Hejka!

Dziś przedstawiam Wam prześliczną spódniczkę w azteckie wzory. Gdy zobaczyłam, że jest dostępna TU (klik) od razu wiedziałam, że chcę na pewno tę. Jest wykonana podobnie jak T-shirt (z tego postu) z tkaniny bardzo miłej w dotyku. Nosi się bardzo fajnie, ale tak krótkie spódniczki to coś, do czego mimo wszystko nie jestem przyzwyczajona. Ale jest tak urocza, że muszę się poważnie zastanowić nad tym czy zostawić ją dla siebie, czy jednak komuś sprezentować. Długo zastanawiałam się co dobrać do spódniczki, która nie ma tak naprawdę jednego, "głównego" koloru. Bałam się, że zepsuję całość w wizualnym tego słowa znaczeniu dlatego "poleciałam" w jasne, pastelowe tony. 



To, na co warto zwrócić jeszcze uwagę to śliczny, niekonwencjonalny naszyjnik (a właściwie przywieszka, którą nawlekłam na czarną tasiemkę) - znajdziecie ją TUTAJ (klik). Jest wykonana - o ile się nie mylę - kilkoma technikami, ale więcej informacji znajdziecie na stronie sklepu. Warto spojrzeć na asortyment, bo takiej kreatywnej i osobliwej biżuterii nie ma zbyt dużo w sklepach stacjonarnych. 





Napiszcie w komentarzach co sądzicie o mojej dzisiejszej propozycji i dajcie znać czy takie wzory również Was urzekają...! Ja na pewno wiem, że podobne będą moim  numerem jeden na nadchodzące lato :)


bluzka: nn || spódniczka: Zohra || przywieszka: GaleriaSin

8 komentarzy:

  1. Zestaw idealny na lato :)
    Mi również podobają się takie wzory

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetnie wyglądasz w tej spódniczce :)
    Zapraszam na bloga ❤ Zdrowy styl życia, moda, uroda http://fitella.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. super wyglądasz, ta spódniczka idealnie podkreśla Twoją figurę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękna spódniczka <3
    dusiiiak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. z taką figurą tylko takie spódnice trzeba nosić ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna spódniczka, uwielbiam azteckie wzory :)

    OdpowiedzUsuń
  7. super spódnica, ale twoja figura jeszcze lepsza :)

    [life plan by klaudia]

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :)
Jeśli podoba Ci się to co robię, o czym piszę i chciałabyś gościć częściej, a przede wszystkim być na bieżąco na mojej stronie - zaobserwuj.
Jeśli i mnie Twój blog w jakiś sposób zainspiruje i zaciekawi możesz liczyć na rewanż. :)

Dziękuję Ci :)

Copyright © 2016 Kinga Pawlikowska , Blogger