☂ Czarny wiązany sweter.

Uwielbiam czarne swetry. Najlepiej takie z wiązaniami przy szyi. Mam kilka podobnych swetrów, ale jednak klasyczna czerń nadaje się do wszystkiego. Świetnym rozwiązaniem są też sweterki typu oversize, ale o tych będzie w odrębnym wpisie. 
Co do kolorów: brąz, beż, zgniła zieleń, bordo to kolory tej jesieni. Zdecydowanie też czuję się w nich najlepiej. 

Dziś mam dla Was stylizacje uchwyconą jeszcze tego popołudnia. Czarny sweter z ciekawym wiązaniem przy szyi zestawiłam z kontrastującym dodatkiem tj. apaszką w pięknym granatowym kolorze, ciemnymi spodniami oraz moim nowym nabytkiem czyli z butami na wysokiej podeszwie, dzięki którym pewniej stąpam po ziemi.
Okulary to kolejny dodatek, przez który cały zestaw zyskuje nieco charakteru.
Jeśli chcecie sprawdzić inne delikatne apaszki odsyłam Was do kilku linków:
1) klik
2) klik
3) klik
Dajcie znać co sądzicie! Linki do sweterka poniżej (dla ciekawych) :)












Fot. Rafał Niemirski


sweter: klik | spodnie: Benetton | buty: Lasocki (CCC) | apaszka: klik | okulary: klik

13 komentarzy:

  1. Uwielbiam takie wiązania, są teraz bardzo modne ;)
    Cudownie powychodziłaś na każdym zdjęciu ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. sweter super ale apaszka jeszcze lepsza, te kolorki!
    www.adrianaemfashion.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczny sweterek, mam podobny tylko w różu ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny sweter:) Super wyglądasz:*

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładne zdjęcia. Sweter mi się już podoba od jakiegoś czasu. :)

    FromCarolinee

    OdpowiedzUsuń
  6. pasuje ci taki kształt oksów ;)
    PorcelainDesire

    OdpowiedzUsuń
  7. Sweter masz świetny!
    Pozdrawiam i zapraszam:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ciepłe swetry najlepsze na jesień!
    dusiiiak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Te swetry są świetne, mam taki biały :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :)
Jeśli podoba Ci się to co robię, o czym piszę i chciałabyś gościć częściej, a przede wszystkim być na bieżąco na mojej stronie - zaobserwuj.
Jeśli i mnie Twój blog w jakiś sposób zainspiruje i zaciekawi możesz liczyć na rewanż. :)

Dziękuję Ci :)

Copyright © 2016 Kinga Pawlikowska , Blogger