☂ Fall uniform.

Hej!


Będziecie musieli stwierdzić, że się dla Was poświęcam, ponieważ piszę tego posta o godzinie 5 rano!! Nie mogę wyjść z podziwu własnej determinacji. A że chciałam się załapać możliwe na ostatnie, cieplejsze dni musiałam poczekać ze zdjęciami do wczoraj i tak dziś publikuję dla Was kolejną stylizację :)

Śliczny sweterek nie należy do najcieplejszych, ponieważ jest ażurowy, ale na wczesną jesień się zda. W kolorze bordo ożywi ciemniejszą stylizację tak jak w tym przypadku. Dla mnie nadchodząca pora roku odbędzie się pod znakiem koloru bordo, brązu oraz czerni, a przynajmniej mam zamiar tak kompletować swoją garderobę aby nie wykraczać poza schemat. Oczywiście wyjątki od reguły występują dlatego nie "łapcie" mnie kiedy zobaczycie post w ŻÓŁTYM swetrze (ble) :D
Spodnie w kolorze brązowym najbardziej mi przypasowały do takiej góry dlatego sweter dosyć ciekawie się prezentuje :)
A buty to nieśmiertelne slip on's.

Dajcie znać czy post Wam się spodobał. Będę wdzięczna za sugestie postów tematycznych, może uda mi się niedługo coś naskrobać :)

Buziaki! :*












Fot. Rafał Niemirski

sweter: Touche Femme | spodnie: Terranowa | buty: Vices

15 komentarzy:

  1. Cudowny, bardzo jesienny zestaw! :)
    dusiiiak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne zdjęcia ;) Masz bardzo ładny uśmiech :D Z chęcią odwdzięczę się obserwacją ;)
    Zapraszam: http://grlfashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Jestem ogromnym fanem przeróżnych sweterków, więc nie może mi się nie podobać! Świetny kolorek. Dobrze współgra ze spodniami.
    http://brewilokwencja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Anonimowy12.9.15

    Bardzo lubię takie luźne stylizacje, w moim typie :) Zapraszam do siebie na nowy szyciowy post :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Anonimowy12.9.15

    Kochana świetnie napisany post , bardzo miło mi się czytało. Boskie zdjęcia. Kiedy masz w planach kolejny post. ?
    Co powiesz na wspólną obserwację. ??
    http://nicole-500.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo polubiłam bordo. ostatnio sobie kupiłam sweter w takim kolorze :D super wyglądasz :)
    pozdrawiam, tusiap.

    OdpowiedzUsuń
  7. Idealna jesienna stylizacja <3 Cudo :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Modna i wygodna stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Widać, że jesień się zaczyna - na wielu blogach kolory jesienne: bordo, brąz, rudy itp. U mnie jeszcze późne lato - zapraszam ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Anonimowy18.9.15

    O ja *-* Nie pamiętam kiedy ostatnio podniosłam się o 5 rano, podziwiam samozapracie! ;d

    OdpowiedzUsuń
  11. Zdecydowanie nie moja pora na wstawanie. Zwłaszcza jak na sobotę :) Przepięknie wyglądasz w tej stylizacji :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetny blog! ;))

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo fajny zestaw, podoba mi się zestawienie kolorów :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :)
Jeśli podoba Ci się to co robię, o czym piszę i chciałabyś gościć częściej, a przede wszystkim być na bieżąco na mojej stronie - zaobserwuj.
Jeśli i mnie Twój blog w jakiś sposób zainspiruje i zaciekawi możesz liczyć na rewanż. :)

Dziękuję Ci :)

Copyright © 2016 Kinga Pawlikowska , Blogger