☂ Easy style.

Hej!

Jak mijają pierwsze dni jesieni? Znienacka zrobiło się zimno i ponuro... Pora więc na uzupełnienie/wymianę garderoby z obecnej na cieplejszą. Mnie dopadła niewytłumaczalna chęć nabycia jak największej ilości bluzek na długi rękaw, dlatego na poniższych zdjęciach będziecie mogli zobaczyć jedną z nich, którą dorwałam na stronie Sakolife. Uwielbiam wszelakie zestawienia z eko-skórą przez co mój wybór był prosty. Skupiłam się na tym aby utrzymać stylizację tylko w dwóch kolorach po to aby całość ładnie się komponowała. Aby uzupełnić całość setu w zamierzonej estetyce postanowiłam założyć czarny zegarek, który teraz bardzo chętnie noszę. Pochodzi on ze strony: KLIK. Zegarek SLAP™ Watch to idealne rozwiązanie dla osób, które lubią sportowy charakter dodatków i praktyczne rozwiązania, ponieważ poniższy zegarek nie jest taki jak inne.

Polecam wszystkim, ponieważ każdy znajdzie idealny kolor dla siebie :)










Fot. Rafał Niemirski


bluzka: Sakolife | spodnie: House | buty: Vices | zegarek: SLAP™ Watch (fanpage: klik)

4 komentarze:

  1. Zegarek wygląda świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. zdjęcia wyszły cudnie!

    http://want-cant-must.blogspot.com/
    ps jeśli podoba ci się blog-skomentuj, zaobserwuj

    OdpowiedzUsuń
  3. Genialna bluzka, też uwielbiam takie motywy ze skórą :D

    OdpowiedzUsuń
  4. dominika41328.10.15

    Świetne inspiracje :) Bardzo podobne rzeczy widziałam ostatnio tu http://www.diversesystem.com/kolekcja-damska.html#1 i chyba się wrócę po to do galerii :D Czekam z niecierpliwością na kolejne posty ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :)
Jeśli podoba Ci się to co robię, o czym piszę i chciałabyś gościć częściej, a przede wszystkim być na bieżąco na mojej stronie - zaobserwuj.
Jeśli i mnie Twój blog w jakiś sposób zainspiruje i zaciekawi możesz liczyć na rewanż. :)

Dziękuję Ci :)

Copyright © 2016 Kinga Pawlikowska , Blogger