☼ For the love of suits.


Witam serdecznie! 

Pogoda ostatnio nas nie rozpieszczała to trzeba przyznać. Nawet nie próbuję robić jej na przekór i wybieram ciut cieplejsze ubrania. Człowiekowi nigdy się nie dogodzi w stu procentach: 
* 35 stopni - za gorąco, ba! nie idzie wytrzymać
* poniżej 20 - osobiście przymarzam i chadzam po domu w laczkach za 10 zł z Biedronki przeznaczonych na okres bliżej tego jesienno - zimowego
Tak to już jest. Z resztą nawet nie podejmuję prób żeby to zmienić. Lubię sobie czasem wypić gorące kakao w lato!


Jak to już gdzieś wyżej wspomniałam nie szaleję z odkrytymi plecami przy pogodzie takiej jak wczoraj czyli oscylującej w granicach 23 stopni Celsjusza. 
Od niedawna poczułam pewnego rodzaju fascynację do noszenia kombinezonów. Kilka tygodni wstecz nie posiadałam jeszcze żadnego, a teraz moja szafa zyskała kolejny od firmy MaratMarat2010. Jako ciekawostkę możecie też uznać fakt, że tak jak uwielbiam kolorowe rzeczy, bluzki w kwiatowe printy tak uwielbiam też nosić klasyczne i neutralne ubrania nadające się na wiele różnych okazji :)
Kombinezon jest bardzo wygodny ku mojemu zaskoczeniu i świetnie wygląda w połączeniu ze sportowym obuwiem, którego ostatnimi czasy jestem zagorzałą fanką.
Jeśli chodzi o dodatki wybrałam kolor różowy aby mimo wszystkim ożywić całość. Prześliczne bransoletki od Bransoletki Hand Made genialnie się wpasowały, nie sądzicie? :))
Zostawiam Was z kilkoma zdjęciami i zapraszam do komentowania całego setu.

















Fot. Rafał Niemirski

kombinezon: MaratMarat2010 | buty: Vices | kolczyki: nn | bransoletki: Bransoletki Hand Made

10 komentarzy:

  1. świetny jest ten kombinezon a kwiatek we włosach dodaje ci uroku !
    zapraszam do wspólnego obserwowania ---> ja już obserwuję !
    hivivien.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ładny kombinezon, uroczo wyglądasz z kwiatuszkami ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczny kombinezon też lubię je nosić :)
    czy mogłabyś poklikać w linki na moim blogu?

    http://photo-andyou.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. super kombinezon, swietnie wygladasz!

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajny ten kombinezon :)
    Pozdrawiam, stylstynka :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Kombinezon masz cudowny!

    OdpowiedzUsuń
  7. Karolina6.8.15

    Świetnie wyglądasz! Kombinezon podkreśla Twoją figurę ;) Też miałam kupować bardzo podobny kombinezon, ale znalazłam inny na http://www.diversesystem.com/sale/kolekcja-damska/kombinezony.html#1 i się zakochałam. Teraz jestem szczęśliwą posiadaczką jeansowego kombinezonu ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :)
Jeśli podoba Ci się to co robię, o czym piszę i chciałabyś gościć częściej, a przede wszystkim być na bieżąco na mojej stronie - zaobserwuj.
Jeśli i mnie Twój blog w jakiś sposób zainspiruje i zaciekawi możesz liczyć na rewanż. :)

Dziękuję Ci :)

Copyright © 2016 Kinga Pawlikowska , Blogger