❄ Owl.

Cześć!


Dzisiejsza stylizacja będzie dosyć klasyczna, żeby nie powiedzieć oklepana, czyli bomberka (hit sezonu jesiennego), przesłodki t-shirt z sową (który skradł cały zestaw) i jeansy w jasnym kolorze. Jako, że jestem zdecydowaną minimalistką wcale mi to nie przeszkadza, że ten akurat zestaw nie zawiera efektu wow. No cóż, taki zwyklak ze mnie :D

Zmieniam temat na urodowy (bo mogę). Często pytacie mnie na fb i insta czy doczepiam rzęsy... To moje NATURALNE dzięki odżywce Lashvolution oraz Calliope od Muse Cosmetics. Obiecałam Wam post z recenzją dlatego pojawi się on w przeciągu tygodnia! Efekty po tej ostatniej są oszołamiające - moje rzęsy są meeega długie <3

Zostawiam linki do ubrań z tego posta i zapraszam na mojego Insta przy okazji :))

Buziaki! :*









Fot. Rafał Niemirski


kurtka: klik | t-shirt: klik | spodnie: Terranova 

6 komentarzy:

  1. Bomberka i koszulka jest boska :)

    Pozdrawiam Zocha
    http://www.zocha-fashion.pl/

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna bomberka ;) Bardzo lubię bomberki w takim kolorze ;))

    OdpowiedzUsuń
  3. Jaka cudowna kurtka!
    dusiiiak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. świetna kurteczka i bluzka :)

    OdpowiedzUsuń
  5. świetna bluzeczka :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :)
Jeśli podoba Ci się to co robię, o czym piszę i chciałabyś gościć częściej, a przede wszystkim być na bieżąco na mojej stronie - zaobserwuj.
Jeśli i mnie Twój blog w jakiś sposób zainspiruje i zaciekawi możesz liczyć na rewanż. :)

Dziękuję Ci :)

Copyright © 2016 Kinga Pawlikowska , Blogger