❀ Romantic style.

Hej :)

Dzięki słonecznej pogodzie w miniony weekend nareszcie możliwe były  zdjęcia w sukience. Dla mnie to największy istniejący motywator. Dzisiejsza wizja romantycznego look'u stawia na lekko podkręcone włosy i proste, rozkloszowane i kwieciste sukienki, które niesamowicie dobrze wpisują się w wiosenną aurę, która powoli nastaje. Szczerze przyznam, że taki styl w 100% odzwierciedla mój gust.
Sukienka zdecydowanie podbiła moje serce kolorowym printem i fasonem. Fajnie nada się na nadchodzący okres majówkowy, weselne przyjęcia i komunijne obiady z rodziną. Założę się, że żadna z Was nie przejdzie obojętnie obok takiej kiecki :)

Jestem ciekawa jaki styl preferujecie Wy, może jest całkowicie odmienny od mojego? :)
Buziaki :*











Fot. Rafał Niemirski


sukienka: Jesteś Modna | buty: CCC

6 komentarzy:

  1. Świetna sukienka :) A włosy masz mega piękne !!! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wyglądasz przecudownie w tej sukience!
    dusiiiak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. super blog :) zapraszam do mnie http://light-design-girl00.blogspot.com/ :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Faktycznie romantyczna stylizacja.
    Bardzo ładnie Ci w tej kwiecistej sukience.

    Pozdrawiam Zocha
    http://www.zocha-fashion.pl/

    OdpowiedzUsuń
  5. śliczna sukienka i piękna dziewczyna :)
    pozdrawiam!
    http://fashavable.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczna sukienka, idealna na wiosnę.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :)
Jeśli podoba Ci się to co robię, o czym piszę i chciałabyś gościć częściej, a przede wszystkim być na bieżąco na mojej stronie - zaobserwuj.
Jeśli i mnie Twój blog w jakiś sposób zainspiruje i zaciekawi możesz liczyć na rewanż. :)

Dziękuję Ci :)

Copyright © 2016 Kinga Pawlikowska , Blogger