❀ Sukienka w kwiatki.

Dobry wieczór Kochani! :)

Kolejny piękny dzień za nami. Tak błękitne niebo cieszy oko zwłaszcza teraz gdy zbliża się już powoli lato. Wybrałam się niedawno z Rafałem na spacer, bo aż grzech zmarnować taką pogodę na siedzenie w domu i przykładowo oglądanie lipnych seriali w tv lub mnóstwa filmików na yt (co uwielbiam robić). Ostatnio też dostrzegłam u siebie chęć aby po prostu pochodzić w sukienkach i zobaczyć czy się do nich przekonam. Dlatego z góry Wam oświadczam, że kilka kolejnych postów będzie właśnie z tą częścią garderoby w roli głównej :)

Jestem fanką sukienek (żeby nie było), choć muszę przyznać, że mam je na sobie stosunkowo rzadko. Nigdy nie czułam się w nich komfortowo chociaż niektóre wyglądają przepięknie.

Ta, którą chcę Wam dzisiaj pokazać jest ze sklepu Nextrend, na który chętnie Was odsyłam. Delikatna, prosta i w ślicznych, stonowanych kolorach, do tego ulubione workery i voila :)











Dziękuję za chwilkę uwagi i zapraszam już niedługo na kolejny post! :*

11 komentarzy:

  1. Slicznie Ci w kapeluszu :)
    Pozdrawiam serdecznie, Mój blog/ KLIK :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna jest ta sukienka! Zwłaszcza jej wycięcie na plecach, nie są wyzywające, ale bardzo dziewczęce :)

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczna sukienka :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Sukienka jest bardzo skromna i dziewczęca :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Sukienka ma śliczny tył :)
    W kapeluszu wyglądasz świetnie

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepiękna sukienka, nie wiem czemu często w nich nie chodzisz :)
    dusiiiak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. uroczo wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczną masz tą sukienkę :) A dekolt na plecach wow!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :)
Jeśli podoba Ci się to co robię, o czym piszę i chciałabyś gościć częściej, a przede wszystkim być na bieżąco na mojej stronie - zaobserwuj.
Jeśli i mnie Twój blog w jakiś sposób zainspiruje i zaciekawi możesz liczyć na rewanż. :)

Dziękuję Ci :)

Copyright © 2016 Kinga Pawlikowska , Blogger