☼ #2 BACK TO SCHOOL - Studencki Planer (DIY).



Witam Was po krótkiej przerwie! :)

Jako, że wakacje zbliżają się nieuchronnie ku końcowi, a zbliża się stety/niestety rok szkolny, będziemy musieli pamiętać o wielu rzeczach. Np. o zbliżającym się sprawdzianie, zaliczeniu, kolokwium czy po prostu o terminie, w którym trzeba będzie oddać nasz esej.
Jak można się domyślić większość osób zdecyduje się w tym celu na zakup kalendarza aby nie zapomnieć o żadnym z powyższych wydarzeń :)
Osobiście decyduję się na planer, który jest o wiele bardziej rozbudowany i w związku z tym lepiej złożony. Oczekuję, że dzięki wielu opcjom w nim zawartym będę mogła dobrze rozplanować swój czas. Wpadłam na dość przyzwoity przeglądając Pinterest.

Znalazłam świetną opcję wśród wielu, wielu propozycji, która genialnie wpasowuje się w moje zajęcia. Znajdziecie tutaj bardzo dużo propozycji: klik To co jest w nim fajnego to fakt, że podzielony został na kategorie. Jest kalendarz miesięczny, tygodniowy i codzienny plan. Dodatkowo posiada sekcję poświęconą blogowi oraz innym mediom społecznościowym. (Aha! Apropo! Założyłam "fanpejdż" na facebook'u - zaapraszam jeśli chcecie być informowani o nowych postach, a nie posiadacie konta na bloggerze: facebook).

Mimo, że zachwyca formą jest sporządzony w języku angielskim, a ja należę do ludzi, którym lepiej się notuje kiedy widzą obok słowa w swoim języku ojczystym :)
Wystarczył paint, program do obróbki zdjęć i z chęcią zmodyfikowałam wszelkie słowa z języka angielskiego na polski :)
Chcecie zobaczyć jak wygląda i prezentuje się w całości? Zapraszam! :)









Czas na okładkę! 

Przy ozdabianiu pomogły mi washi tape. Najłatwiejsza forma ozdabiania szkolnych rzeczy :)





Jeśli tylko chcecie mieć podobny to łapcie, drukujcie, modyfikujcie, kolorujcie i zapisujcie! :D





14 komentarzy:

  1. Wygląda super, ale w moim przypadku na wyglądaniu by się skończyło (: Kiepska jestem w takiej pisemnej organizacji, a nawet jeśli zaplanuję, to tego nie robię, niestety :P Chociaż... od października wybieram się na studia, więc może warto spróbować? :)

    Pozdrawiam!
    /gorzko-slodko.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam! Bardzo pomaga w organizacji czasu :))
      Buziaki

      Usuń
  2. Cześć!

    Świetny blog :) Oby tak dalej! :D

    Zajrzyj też do mnie: http://www.yntbctbq.blogspot.com

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Anonimowy24.8.14

    Genialny pomysł :)
    kejtifashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Anonimowy24.8.14

    świetny jest! też zapisuję wszystkie daty szkolne, by nie zapomnieć :)

    ksiazniczkablog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. ślicznie to wygląda :)
    ps. mogłabyś poklikać na moim blogu w linki? :)

    http://photo-andyou.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale świetny pomysł! Paner z pewnością pomoże w organizacji czasu, sama myślę nad zrobieniem takiego :3

    Pozdrawiam
    kikaa-blog.blogspot.com - kliik! ♥

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetnie Ci to wyszło:))

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja lubię napisać o czymś ważnym na karteczce i przypiąć to do tablicy korkowej

    OdpowiedzUsuń
  9. Super pomysł, a te ładne dni tygodnia w ogóle super :)
    Właśnie opublikowałam post z filmikiem, mogłabym prosić abyś weszła i skomentowała go na YT ? Jeśli ci się spodoba zaobserwuj :)
    Będę wdzięczna jak wyrazisz swoje zdanie :)

    littlemoonster13.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. ja sobie robiłam planner w zeszycie B5, ale pisałam wszystko sama, wedle potrzeb :) twój mnie urzekł i myślę, że wykorzystam pomysł :)

    http://zaprojektujswojswiat.blogspot.com/ --> odwiedź ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. rewelacyjny pomysł!:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ale śliczny końcowy efekt. Ja już chyba nie mam cierpliwości do takich rzeczy. ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :)
Jeśli podoba Ci się to co robię, o czym piszę i chciałabyś gościć częściej, a przede wszystkim być na bieżąco na mojej stronie - zaobserwuj.
Jeśli i mnie Twój blog w jakiś sposób zainspiruje i zaciekawi możesz liczyć na rewanż. :)

Dziękuję Ci :)

Copyright © 2016 Kinga Pawlikowska , Blogger