☼ Free day.

Witajcie Kochani! :)

Dziś bardzo szybki post.

Jak mija dzień?
U mnie wszystko gra, ale masa rzeczy na głowie... Aktualnie siedzę na huśtawce w ogródku i skrobię do Was tego posta, bo wcześniej nie miałam chwilki.


Cały dzisiejszy dzień (co by trochę się odstresować) gram z Rafałem w LOL-a. JA nie wiem, jakim cudem to się w ogóle stało :D
Nienawidziłam tej gry! Z nudów człowiek potrafi wiele zrobić...
Aha. Mam już pomysł na jutrzejszą stylizację więc jak tylko będzie ładnie możecie się spodziewać czegoś nowego :)

Mam również w planach zrecenzować dla Was dwa lakiery od pewnej firmy kosmetycznej. Na razie jestem w fazie ich testowania aby opisać Wam jak sprawdzają się na moich paznokciach.

A tymczasem do napisania ! :*

3 komentarze:

  1. Anonimowy7.6.14

    piękne masz włosy :)

    Mogłabym Cię prosić o poklikanie w ostatnim poście? Bardzo mi zależy i postaram się odwdzięczyć :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Pogoda ma być piękna.
    I czekam na stylizacje :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. ja ostatnio tez mam mase spraw na glowie ;pobserwuje :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :)
Jeśli podoba Ci się to co robię, o czym piszę i chciałabyś gościć częściej, a przede wszystkim być na bieżąco na mojej stronie - zaobserwuj.
Jeśli i mnie Twój blog w jakiś sposób zainspiruje i zaciekawi możesz liczyć na rewanż. :)

Dziękuję Ci :)

Copyright © 2016 Kinga Pawlikowska , Blogger