Dresslily - lace front wig. Review.

Hej hej!


ANG: I have something a bit different today with lace front wig. As you know I have naturally long hair which I take really good care of. Last year I had a dip dye/ombre style. I decided to try something different this time, and my next plan is order some good looking wigs. I prepared short review about lace front wig from Dresslily.  This site offers wigs of different colors at a reasonable price. The choice is really big!


POL: Dziś mam dla Was coś innego związanego z perukami. Jak wiecie mam dość długie włosy, o które staram się dbać. W ubiegłym roku zrobiłam ombre, które nieco uszkodziło strukturę moich włosów. Postanowiłam, że tym razem dam im odpocząć i moim planem jest zamówienie dobrze wyglądających peruk. Przygotowałam krótki przegląd tych, które wyjątkowo wpadły mi w oko. 








2 komentarze:

Dziękuję za każdy komentarz :)
Jeśli podoba Ci się to co robię, o czym piszę i chciałabyś gościć częściej, a przede wszystkim być na bieżąco na mojej stronie - zaobserwuj.
Jeśli i mnie Twój blog w jakiś sposób zainspiruje i zaciekawi możesz liczyć na rewanż. :)

Dziękuję Ci :)